(044) 593-24-38

















Проїзд у громадському транспорті Хмельницького може зрости до 8 гривень

25.10.2018

Приватні перевізники Хмельницького, які здійснюють пасажирські перевезення у автобусах та маршрутному таксі, звернулися до міського голови Олександра Симчишина з проханням переглянути вартість проїзду у бік збільшення – до 8 гривень.

Про це “Незалежному громадському порталу” повідомив приватний перевізник Олександр Мішин.

За його словами, основною причиною послужило різке подорожчання цін на пальне, 70% якого “сидить” у вартості проїзду.

“Якщо на початку вересня я купував дизпальне за 25 грн/л, то тепер воно коштує 31 грн/л. Це означає, що заправка одного великогабаритного автобуса мені обходиться плюс 600 гривень”, – наголосив перевізник.

Мішин зауважив, що під загрозу закриття потрапив маршрут №22 Озерна-Катіон.

“При тарифі 5 гривень нерентабельно здійснювати пасажирські перевезення”, – додав він.

Як вихід із складної ситуації, Мішин пропонує владі розглянути можливість надання бюджетної дотації приватним перевізникам. Це дасть можливість втримати тариф 5 гривень.

“Я готовий возити пасажирів по 5 гривень, якщо влада щомісячно доплачуватиме 600-700 тис. грн. Чому “Електротрансу” цього року вони збільшили фінансову підтримку до 75 млн грн, а приватним перевізникам, наприклад, лише частково компенсовують перевезення пільгових категорій громадян?” – запитує він.

Мішин додав, що, якби на центральному рівні органів місцевого самоврядування позбавили повноважень формувати тарифи, ринок самостійно відрегулював би вартість проїзду з огляду на економічну ситуацію. За аналогією, як це відбулося на міжобласних та обласних автобусних маршрутах.

У коментарі НГП профільний заступник мера Андрій Бондаренко зазначив, що не реагуватимуть на це зверення перевізників.

“На сьогодні не стоїть питання перегляду діючих тарифів на пасажирські перевезення”, – запевнив посадовець.

Як писав НГП, з 1 вересня проїзд у тролейбусах Хмельницького підвищився з 2,50 грн до 3,50 грн, на автобусних маршрутах (у тому числі, маршрутних таксі) – з 4 грн – до 5 грн.

Окремо вартість проїзду тролейбусами у нічний час зросла з 6 грн – до 10 грн. Також дорожчим став проїзд автобусами та маршрутками після 20 години дня – він становитиме 6 грн.


ngp-ua.info




Президент громадської організації "Поділля"
Артемчук Анатолій Володимирович

ГО “Українська ініціатива„


Поділля – це край, що охоплює частину Центральної та Західної України. Він розташований між річками Дністром, Золотою Липою, верхів’ями Горині, Случі й Росі та Кодимою. Більшість його території займають Волино-Подільська та Придніпровська височини. Тут живе близько десятої частини мешканців нашої держави.

Україна – велика держава, частиною якої є і наш край – Поділля. Це край хліборобів і ремісників, козаків і завзятих воїнів, художників і поетів, кобзарів і вчених. Він був відомий світові з сивої давнини. У часи могутнього Галицько-Волинського князівства його знали під назвою Пониззя, а згодом, з ХІV століття, край набув назви Поділля. Тут народилися Мелетій Смотрицький та Іван Пулюй, звідси пролягли у світ шляхи Соломії Крушельницької і Миколи Леонтовича, Ярослава Івашкевича і Василя Стуса. Тут любили й страждали, ходили за плугом і боронили рідний край наші прадіди. Це – земля наших батьків. Дорожимо нею!
Письменник ХVІ ст.

Про природу Поділля
В опису України, зробленому на початку ХVІ ст. польським письменником Матвієм із Мехова, Поділля називається «родючою країною, досить багатою хлібом і медом». Її грунти відзначалися надзвичайною щедрістю. «Хоча там лише грубо обробляють землю, орють мало й неглибоко, а сіють зверху, пшениця сама росте там три роки підряд тільки тому, що при збиранні хліба під час жнив певну кількість зерен залишають розсипаними по землі, щоб вони зійшли наступного року без оранки й обробітку поля. Трава на пасовищах швидко обплутує і ховає плуг, забутий у трав’янистих місцях. Бджолині рої там кладуть мед не лише в довбанках і дуплах дерев, але й на берегах річок та на землі.

 

 

 

Зроблено у QWERT-media © 2008-2010