(044) 593-24-38

















Проїзд у маршрутках Кам’янця-Подільського зросте до 5 грн. Перевізники просили 7 грн

Сьогодні у сесійній залі Кам’янець-Подільської міської ради відбулися громадські слухання щодо корегування вартості проїзду у міських маршрутках. На слухання орієнтовно нзвітало близько 60 осіб, переважна більшість з них – водії та власники маршрутних таксі, пише видання “Вдало”.

Як повідомив заступник міського голови Сергій Бабій, у середині січня цього року приватні перевізники надіслали лист на ім’я мера щодо корегування вартості проїзду в Кам’янці. Перевізники обгрунтовували необхідність збільшення ціни за проїзд зростанням мінімальної заробітної плати та вартості палива. На слуханнях директор департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста Майя Гурська розповіла, що перевізники просили збільшити вартість проїзду у середньому до 7 гривень. За її словами, 49% витрат водіїв – паливо, а 12% – зарплата.

«У діючому тарифі (4 грн, – ред) вартість палива закладена на рівні 23 гривні за літр, натомість зараз його вартість складає 28,68грн/л», – зазначила Гурська.

Очільниця профільного департаменту додала, що 84% приватних маршруток у Кам’янці використовують дизельне паливо, на газу їздять лише 16% транспортних засобів. Гурська резюмувала, що компромісним варіантом вартості проїзду у маршрутках може бути 5 гривень.

Цієї ж позиції дотримувався голова спілки приватних перевізників Микола Чайковський. Він запевнив, що «розуміючи поточну ситуацію» водії згодні на 5 гривень. Нечисленна громада натомість обурювалася культурою водії під час руху маршруток та станом транспортних засобів.

«Ми не можемо вплинути на водіїв. Ми може лише сказати їм «дякую», за те, що вони працюють за таку зарплату», – виправдовувалася головний бухгалтер ТОВ «Транс-Поділля», додавши, що власники маршруток все ж реагують на зауваження громадян.

Після півторагодинного обговорення переважна більшість присутніх підтримала пропозицію збільшити вартість проїзду у маршрутках Кам’янця-Подільського до 5 гривень.

За інформацією місцевого видання, виконавчий комітет схвалить нову вартість проїзду уже наприкінці наступного тижня.

Як відомо, з 1 квітня 2017 року в проїзд у кам’янецьких маршрутках коштує 4 гривні.


ngp-ua.info




Президент громадської організації "Поділля"
Артемчук Анатолій Володимирович

ГО “Українська ініціатива„


Поділля – це край, що охоплює частину Центральної та Західної України. Він розташований між річками Дністром, Золотою Липою, верхів’ями Горині, Случі й Росі та Кодимою. Більшість його території займають Волино-Подільська та Придніпровська височини. Тут живе близько десятої частини мешканців нашої держави.

Україна – велика держава, частиною якої є і наш край – Поділля. Це край хліборобів і ремісників, козаків і завзятих воїнів, художників і поетів, кобзарів і вчених. Він був відомий світові з сивої давнини. У часи могутнього Галицько-Волинського князівства його знали під назвою Пониззя, а згодом, з ХІV століття, край набув назви Поділля. Тут народилися Мелетій Смотрицький та Іван Пулюй, звідси пролягли у світ шляхи Соломії Крушельницької і Миколи Леонтовича, Ярослава Івашкевича і Василя Стуса. Тут любили й страждали, ходили за плугом і боронили рідний край наші прадіди. Це – земля наших батьків. Дорожимо нею!
Письменник ХVІ ст.

Про природу Поділля
В опису України, зробленому на початку ХVІ ст. польським письменником Матвієм із Мехова, Поділля називається «родючою країною, досить багатою хлібом і медом». Її грунти відзначалися надзвичайною щедрістю. «Хоча там лише грубо обробляють землю, орють мало й неглибоко, а сіють зверху, пшениця сама росте там три роки підряд тільки тому, що при збиранні хліба під час жнив певну кількість зерен залишають розсипаними по землі, щоб вони зійшли наступного року без оранки й обробітку поля. Трава на пасовищах швидко обплутує і ховає плуг, забутий у трав’янистих місцях. Бджолині рої там кладуть мед не лише в довбанках і дуплах дерев, але й на берегах річок та на землі.

 

 

 

Зроблено у QWERT-media © 2008-2010